Veelgestelde vragen
Op zoek naar een snel antwoord? Onze veelgestelde vragen worden regelmatig bijgewerkt voor de meest voorkomende vragen van klanten. Neem contact met ons op als je niet vindt wat je zoekt.
Bestellingen
Tijdens het verzendproces ontvang je per e-mail informatie over de status van je bestelling. Je kunt ook inloggen op je account en de status van je bestelling controleren in "Mijn bestellingen".
Op het moment dat je pakket wordt verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace-code waarmee je je bestelling kunt volgen.
We proberen pakketten binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling te versturen, met uitzondering van weekenden en feestdagen.
Je kunt je bestelling thuis of op je werk ontvangen. Het is ook mogelijk om je bestelling te laten afleveren bij een DHL-servicepunt.
Het is niet mogelijk om je bestelling af te leveren bij een postbus.
Helaas is dit niet mogelijk. Als je bestelling eenmaal binnen is, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen. Dit geldt ook voor het afleveradres, het wijzigen van maten of het wijzigen van artikelen.
We bieden gratis verzending op alle bestellingen boven €75.
Voor bestellingen onder de €75 brengen we €5,95 verzendkosten* in rekening.
*Alleen geldig in Nederland.
Opmerking: we hanteren andere verzendtarieven voor andere landen. Dit wordt berekend tijdens het afrekenen
Als je per ongeluk een product ontvangt dat je niet hebt besteld of als er een of meer artikelen ontbreken in je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Als je onze klantenservice een e-mail stuurt, vergeet niet uw bestelnummer te vermelden omdat dit het proces versnelt.
We inspecteren het product met de grootste zorg, maar als er een probleem of fout is met het product, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
We vragen om duidelijke foto's van het probleem, een gedetailleerde beschrijving van de klacht en het referentienummer van de bestelling.
Helaas kan dit gebeuren en het spijt ons zeer als u ongemak ondervindt. In dit geval is het mogelijk dat het pakket is afgeleverd op een locatie in de buurt, bijvoorbeeld bij uw buren of bij een DHL-punt.
Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Productinformatie
We hebben de productinformatie naast de productafbeeldingen op onze productpagina's gezet. Hier vind je informatie zoals de samenstelling, kleur en de maat van het model. Wanneer je meer informatie wilt ontvangen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Op de productpagina vind je onder "wasinstructies" specifieke instructies voor het wassen en onderhouden van het product om je No Excess kleding in de beste conditie te houden en langer mee te laten gaan. Kijk voor aanvullende wastips op onze zorgpagina
Als je op de productpagina klikt op 'Wat is mijn maat', vind je een hulpmiddel dat je helpt de perfecte maat te vinden voor elk van onze producten.
We hebben ook een algemene maattabel opgenomen in de voettekst van de pagina waar je uitgebreide informatie vindt over de maten van onze producten. Als je vragen hebt over de maten, onze klantenservice helpt je graag verder.
Als een product wordt weergegeven op onze webshop, betekent dit dat dit product nog beschikbare maten heeft. Anders is het niet meer zichtbaar.
Aan de rechterkant van de productpagina vind je de maten. Als een maat niet op voorraad is, wordt deze grijs gekleurd en als je erop klikt, kun je deze niet aan je winkelmandje toevoegen omdat de knop 'Toevoegen aan winkelmandje' nu 'Niet op voorraad' aangeeft.
Je kunt ook contact opnemen met een winkel bij jou in de buurt en vragen of ze het product nog op voorraad hebben. Je kunt de dichtstbijzijnde winkel vinden op de winkelpagina.
We hebben een uitlaatgedeelte op onze webshop met producten uit vorige seizoenen. Als een product daar niet verkrijgbaar is, hebben we het helaas niet meer op voorraad.
Helaas kunnen we niet helpen met klachten over de winkel. We raden je aan rechtstreeks contact op te nemen met de winkel.
Ja, al onze prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.
Betaling & kortingen
We hebben de volgende betalingsopties:
- iDEAL
- Creditcard (Visa, AMEX, Eurocard Mastercard, Winkelwagen)
- Sofort Bankieren
- BankContact
- PayPal
- Klarna
- Giropay
- Winkelwagen Blauw
Nadat je je gegevens hebt ingevoerd op de afrekenpagina, moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden om naar de betaalpagina te worden doorverwezen. We accepteren verschillende betaalmethoden zoals hierboven vermeld.
We nemen je online veiligheid zeer serieus en de bescherming van je gegevens heeft onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen, persoonlijke informatie en betalingsgegevens worden verzonden over een beveiligde internetverbinding via SSL (Secure Sockets Layer), dit zorgt ervoor dat al deze gegevens worden gecodeerd om onbevoegde toegang te voorkomen.
De beveiligingscode van de kaart (CVC/CVV/CID) is een extra drie- of viercijferige beveiligingscode die (niet in reliëf) op de voor- of achterkant van je kaart staat afgedrukt.
De CVC/CVV/CID is een extra veiligheidsmaatregel om vast te stellen dat u daadwerkelijk in het bezit bent van uw creditcard.
Als je kaart is goedgekeurd, wordt de betaling direct van je betaalmethode afgeschreven en ontvang je een e-mail ter bevestiging dat je bestelling is geslaagd. Alleen betaalde bestellingen ontvangen deze e-mail en worden verwerkt.
Als je problemen hebt met het betalingsproces, neem dan contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676. We zijn beschikbaar op werkdagen van 9.00 tot 16.30 uur.
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je binnen enkele minuten na je betaling een bevestigingsmail.
Als u deze niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Je creditcard kan om een van de volgende redenen geweigerd worden:
- De kaart is mogelijk verlopen. Controleer of de vervaldatum van je creditcard niet is verstreken.
- De bestedingslimiet van de creditcard is mogelijk bereikt. Neem contact op met je bank als de bestedingslimiet van de creditcard is overschreden.
- Gegevens zijn mogelijk niet correct ingevoerd. Controleer of je alle vereiste cursussen correct hebt afgerond.
Als u een No Excess kortingscode hebt, kunt u deze invoeren in uw Winkelwagen bij het afrekenen. Zodra de kortingscode is bevestigd, wordt de korting direct afgetrokken van het bedrag van je bestelling.
In geval van misbruik van kortingscodes en promoties behouden wij ons het recht voor om de bestelling te verwijderen. Wij zijn niet aansprakelijk voor kortingscodes en promoties op websites van derden.
Als je kortingscode niet werkt, controleer dan of je de hoofdletters en kleine letters correct hebt ingevuld. Een andere mogelijkheid is dat de kortingscode al is gebruikt of is verlopen.
Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Winkels & Online shop
Op dit moment is het mogelijk om een online bestelling te plaatsen wanneer je in de volgende landen bent gevestigd: Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België en Luxemburg.
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen in onze webshop, maar een account kan handig zijn om het proces van je aankopen te versnellen.
Een account aanmaken is eenvoudig en kan tijdens het afrekenen. Als je eenmaal een account hebt, kun je altijd je eerdere bestellingen bekijken en de status van je huidige bestelling bekijken.
Als u uw wachtwoord bent vergeten of uw wachtwoord werkt niet, druk dan op de knop "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je vindt deze knop op de inlogpagina. Als u uw e-mailadres invult, ontvangt u automatisch een nieuw wachtwoord per e-mail.
Als je nog steeds problemen hebt met inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice online of u kunt ons bellen op +31 20 6587676
Helaas kunnen we niet helpen met klachten over de winkel. We raden je aan rechtstreeks contact op te nemen met de winkel. Je kunt de gegevens van de winkels vinden op onze winkelpagina.
Als je op een bepaald moment een foutmelding krijgt op onze site, kan dit een pagina zijn die niet werkt, een betaling die niet wordt uitgevoerd of een knop die niet werkt. Laat onze klantenservice zodat we het probleem kunnen onderzoeken en hopelijk oplossen!
